تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۲۶
کد مطلب : ۴۰۲۳۴۱
متن ارسالی

لزوم نگاه ویژه به ورزش همگانی در صنعت نفت گچساران

۲۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
لزوم نگاه ویژه به ورزش همگانی در صنعت نفت گچساران
کبنا ؛بسمه تعالی
اینجانب به عنوان یک کارشناس ورزشی و عضوی از کارکنان نفت در امور ورزش شرکت بهره نفت گاز گچساران پیشنهاد میدهم که در صورتی سلامت بانوان و خانواده کارکنان نفت تامین نشود تضمینی برای سلامت و پویایی سازمان نیز وجود نخواهد داشت.
ورزش همگانی در صنعت نفت ورزش نه مطلقا مخصوص مردان و نه زنان است بلکه ورزش نفت جنسیت در این حوزه را به رسمیت نمی شناسد و در هر دو قشر جامعه باید  عدالت ورزشی  باید رعایت شود.
و در این بین  بخشنامه جدید ی که اخیرا  وزارت نفت صادر کرده است واقعا بسیار جالب و پسندیده میباشد تا عده ای علاقه مند به ورزش و با انگیزه مضاعف وارد صحنه ورزش شوند و از طرف دیگه کارکنان شاغل در صنعت نفت به وظیفه اصلی خودشان عمل بکند و در کنار ورزش به سلامتی خودشان ادامه بدهند.
 قبل از این بخشنامه بیشتر کارکنان به عنوان رئیس هییت یا به عنوان مربی در رشته های مختلف ورزش در حال ماموریت بودندکه کار و وظیفه اصلی خودشان را رها کرده که این موضوع  خلل در کارشان ایجاد می کرد و همچنین این کار بر ضرر اقتصاد صنعت نفت بود.
در ضمن این بخشنامه باعث گردید که افراد دیگر با انرژی و انگیزه بهتری وارد صحنه ورزش گردند و پیشنهاد میشود که ورزش های قهرمانی را در صنعت نفت حذف نمایند .
و بودجه کلان آنرا را به زیر بنای ورزش و ورزش های همگانی و امکانات ورزشی اختصاص دهند. در صورتی که ورزش کاری به صورت استعداد یابی پیشرفت داشته باشد هیئت تشکیل بشود.
 وزارت نفت  باید یک تیم قهرمانی در مرکز تشکیل بدهد و اینطور نباشد که هر منطقه برای خودش باشگاه قهرمانی در چندین رشته  ورزشی  تیم در لیگ برتر داشته باشد.
این موضوع باعث می شود که تمام رشته های ورزشی برای تقویت تیم خود از بیرون ورزشکار جذب و با آنان قرارداد ببندند.
 که این اتفاق باعث می شود  که حق خانوادهای کارکنان و فرزندان صنعت نفت تضییع شود.
 البته  با توجه به تحریم  ها  متاسفانه مجموعه های ورزشی ما که قدمت آنها بالا است فرسوده شده است  که جا دارد مسئولین در این خصوص چاره اندیش کنند.
در پایان جادارد از  اقدامات قابل تحسین مهندس صیدالی مدیر عامل و دیگر مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در خصوص راه اندازی  طرح بسیار ارزشمند جاده سلامت تقدیر و تشکر بکنم.
با تقدیم احترام
سید عبدل افضلی
کارشناس ورزش
 
نام شما

آدرس ايميل شما

قشقایی علمی کاربردی
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد افضلی عزیز
افضلی
United Kingdom
برادر عزیزم. کسی از فوتبال حرفی نزده. مگه نون من از فوتباله.طرف دار بودن و فوتبال دوست بودن هم فرهنگ میخواد. باز ممنونم. از همه قشر وزرش دوستان و ورزش کاران. تشکر و قدر دانی. میشود.
ف ج
India
درود بر آقای افضلی بسیار عالی و بجا فرموده اید حق کشی در ورزش نفت گچساران بیداد میکند
Mohamadi
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
ورزشکار
Romania
وقتی از ورزش، چیزی بلد نیستی، لازم نیست حرف بزنی، اگه فوتبال نباشه، شما نباید باشین
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز
شاید مشکل از خود رسانه‌هاست. ایراد رسانه‌هاست که آن‌قدر فوتبال را بزرگ کرده‌اند که حالا نمی‌توانند آن‌ها را جمع کنند. از بد روزگار، بازیکنانی که آن‌قدر کوچک و ناکارآمد شده‌اند که از پس بردن هم برنمی‌آیند، خود را ستون‌های این فوتبال می‌دانند. بازیکنان آن‌قدر اعتماد به نفس پیدا کرده‌اند که فکر می‌کنند قشری از جامعه از کنار آن‌ها نان می خورند، غافل از این‌که خود آن‌ها هستند که از بیت المال پول‌های میلیاردی درمی‌آورند.
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا.با سلام و عرض ادب خدمت آقای افضلی عزیز با احترام به نظر جنابعالی بنده خدمت شما عرض میکنم آیا اگر بخواهیم هزینه ها رو پائین بیاریم باید بریم از بیرون مربی و بازیکن بیاریم با اون۴۰درصدی که درنظرگرفته شده و اون بازیکن و مربی که با استعداد است ودر شرکت شاغل میباشد حق ندارد در ورزش قهرمانی شرکت کند خیلی از بازیکنان و داوران ملی و بین المللی مان در ادارات و ارگانهای دیگر مشغول کارند پس اینطور که شما می فرمائید باید آنها روهم کنار بگذاریم تا الان هم که حضور این عزیزان هیچ لطمه ای به شرکت نزده و نخواهد زد خیلی از مربیان درسطح مناطق نفتخیزجنوب با زحمتها و خون دلهایی که خورده اندچندین بازیکن به تیمهای ملی معرفی کرده اند لطفا اینارو فراموش نکنید وبه راحتی از کنارشون نگذرید.راجع به ورزش قهرمانی در نفت خدمتتان عرض شود که آیا در شهر ما شما اسپانسری سراغ دارید که بتواند جوانان این شهرو پشتیبانی کند که در لیگهای کشور شرکت کنند اگر دارید پس لطفا پیگیری کنید.مردم گچساران باید یه حق کوچکی از این نفت و گاز داشته باشند یا نه؟ پس بنابراین چه بهتر که این هزینه ها در رابطه با ورزش باشد. حتما جنابعالی که خود بعنوان کارشناس هستید بهتر میدانید که هرچه هزینه برای ورزش شود بازم کم است حالا چه در قهرمانی،همگانی و زیر ساختها.انشاالله در زندگیمان حق کسی را ضایع نکنیم.باتشکر .من الله توفیق
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر استاد فرهیخته جناب افضلی.
اول اینکه شرکت نفت باید خیلی وقت پیش باید تیم فوتبالی تشکیل میدادکه تا الان هم داشت واقعا هم خوب عملکردی داشت. دومی اینکه از استعدادهای بچه های شرکت نفت باشه این حرف استبدادی و دیکتاتوری و حرف کوکانه هست و اجازه رشدی برای این شهرستان وجود نداردخودتون در شهرستان جام برگزار کنید ولی خواهشا نام شهرستان را خراب نکنید...سپاس
زینلی
Iran, Islamic Republic of
احسنت به استاد افضلی عزیز👏👏👏👏
محمدحدادپوردمیه
Iran, Islamic Republic of
سلام..تشکرازاستادافظلی بهاطرحمایت ازورزش و ورزش دوستان دربخش نفت..ممنونم اشاره بسارخوب وبموقعی بود
shahin fahimy
Iran, Islamic Republic of
سپاس فراوان استاد گرامی
جوانان گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود و هزاران خسته نباشید خدمت استاد افضلی،مرد هستگی ناپذیر و ورزش دوست.به جرات میگم اگر چندین نفر همچون استاد افضلی در استان داشتیم ورزش استان ما پیشرفت چند برابری نسبت به امروز داشت.استاد افضلی عزیز ما جوانان کچساران همواره نیازمند راهنمایی و مشورت عزیزان ورزش دوستی همچون جنابعالی هستیم.
با آرزوی موفقیت و کامیابی برای شما و ورزش استان
ورزش دوست
United Kingdom
برادر عزیز.
کسی از فوتبال حرف نزده مگه ماشکی از خوددت شکی
شرکت نفت کارش باشگاه داری نیست.
کارش تولید نفت. بعد در کنارش برای کارکنانش امادگی جسمانی.
United States
باسلام خدمت استادعزیز،امیدوارم پوپولیستها که به ظاهر نشان میدهند که دغدغشون ایجادشغل برای جوانان بیکاره ،دربرابرفهمیدن مقاومت نکنندوبپذیرندکه یکی از راه حل ها اینه که خودشان را به برادرهایشان ثابت کنن و اجازه شاغل شدن به دیگران را بدهند.انظُر الی (ما ) قال ولاتنظُرالی(من)قال ..‌‌‌گفته بنگر نه گوینده
دیارم خیرآباد
United Arab Emirates
سلام خدمت دایی جان.عالیست 😘
فریدون
Iran, Islamic Republic of
احسنت جناب دکتر افضلی دورد خدا بر شما کسانی که مخالف نظر جنابعالی هستند حتما منافعی دارند در این جریانات ورزش نفت گچساران🌹🌹🌹
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب افضلی.مطلب مفید و بجاییست. وبایدپذیرفت ....وجدوجهد را جهت بلوغ ورزش هزینه کرد.ازجهاتی باید گفت که :طفل کج دار ورزش نفت دیریست که کودکی خودراپشت سر نهاده ،واکنون بی گمان درآستانه بلوغی مقدس است؛ وچون سنگی آغشته به خون جگر به لعلی فاخروگرانبها توسط دوستداران تبدیل گردیده؛ اکنون وظیفه ... سفسطه این است که ورزش راحق موروثی خود ندانسته وبه نیروی جوان والبته متخصص میدان دهند تاپابه عرصه بگذارند...ممنونم از حسن نظر جنابعالی نسبت به ورزش.امیدوارم که جامعه ورزش موفق ومویدباشد
صالحی
Iran, Islamic Republic of
آقای افضلی اگه ورزشها خوب میشناسی. بس بسمالله
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
دکتر افضلی انسانی بسیار شریف ❤️
تاسیسات نفت
Iran, Islamic Republic of
از اینگه می بینیم که یکی از همکاران نفتی که کارشناس هستند در مورد وضعیت ورزش نفت اظهار نظر کارشناسی می کنند و دعدغه وی ورزش کارکنان و خانواده های نفتی می باشند انصافا به چنین افرادی افتخار میکنیم. جا دارد از جناب آقای استاد افضلی عزیز تشکر بکنیم. امیدوارم که راهکار ها و یادداشت های شما تداوم داشته باشد تا جامعه بزرگ نفت از آن استفاده کنند
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بزرگوار جناب افضلی احسنت 👏👏👏👏👏👏🌹
یک ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت جناب آقای افضلی
جناب آقای افضلی عزیز دست شما درد نکنه بابت اینکه خیلی به فکر ورزش هستین، این حرف شما که شرکت نفت و گاز گچساران یا هر شرکت دیگه ای، کار اصلیش تولید است کاملا درست، اما شما که فکر سلامت خانواده ها و کارکنان هستین مثل اینکه متوجه نشدین که با دستور وزیر نفت اول ورزش همگانی در تمام مقاطع حذف شده، یعنی تمام مسابقات کنسل شده، حالا شما فکر میکنید که دستور به جایی داده شده، نخیر دوست عزیز الان باید منتظر چهره های جدید بجای بچه های این شهر باشید که یه عمری از بی پولی کار مربیگری کردن تا به الان، حالا که بودجه ای در نظر گرفته شده که بابت زحمات سالهای گذشته در اختیار ایشان قرار بگیره دستور به بیکاری این مربیان عزیز داده اند.
جناب افضلی شما که خودتون استاد هستین و دانشجویان عزیز هم با تعریفهاشون شما رو تایید کردن، اما این نکته باید یاد آور شد که هر کدام از این دوستان مربی و همکاران مربی نفتی هم مرخصی ورزشی دارن و هم از مرخصی خودشون استفاده میکنند و میکردند، دوست عزیز مگه هود شما به عنوان سرپرست تیم کشتی به مسابقات اعزام نمیشدین، مگر خود شما در حین کار تحصیل نکردین آیا کسی گفت چون شما دارین کار میکنید پس نباید درس بخونید، دوست عزیز به هر حال وزیر اگه میخواست کار درست بکنه باید ورزش قهرمانی رو تعطیل میکرد نه ورزش همگانی............
افضلی.
Iran, Islamic Republic of
سلام.
دوست خوبم ورزشکار عزیز که بنظر میاد شما یکی از مربیان خوب و دلسوز و زحمت کش ما باشید. حرف های شما خیلی ما را دگرگون کرد.
جنابعالی استاد بنده هستی حرف های شما بسیار متین بود.
در خصوص رفتن بنده. من به عنوان ماموریت چون تیم کشتی
سرپرست نداشتن اون هم با اسرار رئیس اداره رفتم . رئیس اداره در جریان میباشد. برای یه بار.
بار دوم که در اهواز بود نرفتم.
و در رابطه با دانشگاه هم مرخصی میگرفتم.از مرخصی سالیانه کم میشد.
در رابطه با شاغلین نفت که مربی یا رئیس هیئت بودن بیشتر انها
ماموریت ورزشی میرفتن با توجه به اینکه حقوق بگیر بودن.قرارداد هم میگیرن. حتی کارکنان شاغل در ادارات هم به عنوان سمت های مختلف همرا تیم ها میرفتن. در اینجا شرکت بخشنامه کرده که اینگونه افراد ممنوع به اضافه بند های دیگر.
در رابطه با تیم های قهرمانی. بنده پیشنهاد دادم که انها کاسته شوند.
شرکت نفت انها را منسجم بکند نه هر مناطقی خودش ده تا تیم باشگاهی برتر داشته باشه چون هزینه های انها بسیار سنگین و هدایت انها غیر ممکن است. ودر ضمن این هزینه های هنگفت
خرج ورزشهای زیر بنایی و همگانی و پایه اماده گی جسمانی تا خانواده های کارکنان و خود کارکنان استفاده ببرند. یا جای ان هزینه ها
سالن های ورزشی بزنن که تا تایم انها زوج فرد نشه ما با مشکل سالن مواجع هستیم و‌سالن های ما تعمیرات کلی میخواهند و امکانات ورزشی از رده خارج یا قدیمی هستن. دوست عزیز ورزشکار محترم
خدا میداند مسئولین ورزش انهایی که درگیر مسابقات هستن
شب روز ندارن. یادم هست یه دفع اقای مهندس پاکدل تو جلسه گفت ما کار عملیات ول کردیم افتادیم همش دنبال کارهای ورزش. گفت کار امور ورزش از کارخانه پازنان برایمان سخت تر شده. برادر عزیز در کل ما دوست داریم. که ورزش در خدمت کارکنان و خانواده های انها باشد و بس.
شرکت نفت کارش وظیفه اش باشگاه داری نیست و بیاید روی امادگی جسمانی و ورزش های پایه کار بکنه و ورزش های همگانی.
هدف بنده از این پیام در سایت بهانه ای بود که ما همگی در کنار همدیگه شاد و بانشاط و بدنی سالن داشته باشیم.
حسین
Iran, Islamic Republic of
حرف زدن خیلی خوبه؛ولی کاش شمایی که قدرت دارید،کاری میکردید.حالا بگذرد که اگر کاری هم میکردید،برای کشتی میکردید،نه برای رشته های دیگه.کیه که دلش برای ورزش و جوانان این شهر بسوزه؟؟همه دنبال منافعشونن!!!!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1